gUEstbOOk

EIntrAg hInzUfÜgEn


Eintrag von Flave

hoi
Bin wieder ide Schwiiz, aber grillziit isch ja wieder chli verbi? Indoor Billard? :D


Eintrag von Troller ~~ Homepage: http://www.youtube.com/watch?v=dfp_rrpeeXk

Trololo!
:D


Eintrag von kiuzy ~~ Homepage: http://n0de.ch

uuuiiiii
do goht jo immer no was ab :) jäso, also en billardabig wird jetzt glaubi würkli langsam äuä wohrheit... sobaud i umzoge bin chönnt das ächt ächt wärde mit grillierigs spass... hey das wär doch cheibe läss! wie lang isch de flava de no i de ch?


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://silentx.ch

hardcoreporn
Plan... was?
De Räffu, schön dass ihr alli 10 Jahr wieder mal ufd Elite Rundi verbi lueget :D


Eintrag von silent ~~ Homepage: http://silentx.ch

Face... was?
Was ich de Facebook? Mr muen jo ned jede seich mitmache odr bisch öppe au am planking mache?


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://cheibeschei,ch

BBB Elite'04
Da das sowieso niemerds wird ide nöchschte 25Jahr lese, gib ich mir scho gar kei grossi müeh :/
Ich han ghört du häsch nur Örb allei zume Billardabe iglade, um zäme chli Balls iloche :/

PS2: Die AntiSPAM funktion, isch ja schwer guet!
PS1: quci leg der mal facebuech zue :X


Eintrag von Silent X ~~ Homepage: http://silentx.ch


Han aube ghört, dass de quci gäng no kein Billardoube macht...

Ade
dä chönig


Eintrag von Roger \'THE HULK\' ~~ Homepage: http://dieseda.ch


Ebe ja, stimme da am Örb zue!


Eintrag von Roger \'Örb\' ~~ Homepage: http://clerasil.ch


Hey jaa en Billard Abig bim Markus isch mega lääsig!!


Eintrag von Roger \'Örb\' ~~ Homepage: http://clerasil.ch


Hey jaa en Billard Abig bim Markus isch mega lääsig!!


Eintrag von Flavour Flave ~~ Homepage: http://QUICI.ch

cheibe guät!
Han ghört es git en Billard Abig bin quci ;(

Cheers


Eintrag von phiiir ~~ Homepage: http://ref.c73.net

e weiss ja ned...
...aber do blibt mer echt s'esse im hals stecke...
http://www.meinbild.ch/?n=956928&img=12392478


Eintrag von deutsche Presseagentur (dpa) ~~ Homepage: http://www.dpa.de

Britische Mädchen quälen ihre Barbie-Puppen
London (dpa) - Viele Mädchen in Großbritannien hassen ihre Barbies nach einigen Jahren der innigen Zuneigung so sehr, dass sie die Blondchenpuppen geradezu foltern. Zu diesem Ergebnis kommt eine Studie der renommierten Universität von Bath in der westenglischen Grafschaft Somerset. Mädchen zwischen dem siebten und elften Lebensjahr würden Barbies oft verstümmeln, manchmal gar enthaupten und in Extremfällen in der Mikrowelle schmoren lassen, heißt es in dem Bericht der Forscher. "Als wir Gruppen jüngerer Schulkinder zu Barbie befragten, erfuhren wir, dass die Puppe Hass und Gewalt hervorrief", sagte die Teamleiterin Agnes Nairn nach Angaben der Zeitung "Daily Mail". "Es wurde tatsächlich über physische Gewalt und die Folterung der Puppe berichtet, und zwar schadenfroh." Viele Mädchen würden die "Barbie-Folter" als ganz normal und sogar als "cool" ansehen im Vergleich zu der früheren liebevollen Beschäftigung mit der Puppe. Als Erklärung für das Gewalt-Phänomen nannte Nairn, dass sich die Mädchen mit dem Älterwerden von einem "babyhaften" Symbol ihrer frühen Kindheit abwenden. Aus der Puppe mit eigener Persönlichkeit werde schließlich ein bloßer Gegenstand, den man zerstören könne, wie eine Getränkebüchse.


Eintrag von phEAr ~~ Homepage: http://52673.net

fäkalhumor
Si zwöi Schissdräckli am schpilä, chunnt ä Durchfau drzue und frogt, ob är au darf mitschpile! Säge die angere: "Sorry, aber mir chöi nume herti Sieche bruuche!"


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://cheibesei.ch

cheibeseich natüürli
Hallo Freunde der vokalen Freundlichkeiten!
Lange ist es her, seit dem ich in Wörter in dieses Gästebuch gepflanzt habe… Mit unendlicher Freude hab ich festgestellt, dass unser Programmier-Gott, ja man darf ihn so nennen, ein Spam-Filter eingebaut hat! Endlich müssen wir uns nicht mehr durch den Dschungel von Casinowerbungen und irgendwelchen Genitalärzte kämpfen. Obwohl ich mich doch jedes Mal frage, wieso zur Hölle wissen die, dass ich ein Disenlargement brauche?
Doch was sehe ich denn da? Bei der Spendenaktion hat es immer noch Spameinträge! Oder sind das etwa Spenden von Ciftlik Köyü? Da muss unser Script-Kiddie, ääh ich meine natürlich Programmier-Gott noch ein bisschen arbeiten… =)
Ich werde nun in Zukunft wieder vermehrt an diesen Wallfahrtsort pilgern und all die löblichen Antworten lesen!

Peace und Blüemli


Eintrag von sklavin annebäbi ;D ~~ Homepage: http://yuuka.noom.nu

spaaaaaaaaaaaatz!!
etz fählt nur no s'geile japser-videöli uf dire gäile blödelpaaige....wo bliiiiiiiiiiiiebts??? ;o((

lüüüüp diiisch!!


Eintrag von =PHeaR= ~~ Homepage: http://cheibesei.ch

anti-späm-kämpferli
nei sisch jetz 62 zile inkl. comments :) aber es kämpft wunderprächtig, jetz scho über ei monet ohni au nur ei itrag, bis uf dine =P ...ond jetz mine


Eintrag von silent ~~ Homepage: http://wyssinet.ch

Schön Anti-Spam kämpferli :)
Hoffetli häbt's au wases verspricht.... abr
itz isch jo dis GB sichr nöm 56zile odr?


Eintrag von schpäm ned gärn heber ~~ Homepage: http://www.selbsthilfegruppe-der-spamgeschaedigten.ch

böse böse schpäm
jetz gets zom glöck ke schpäm meh do inne :) dank em liebe antischpäm dingens. das isch es unermüedlechs antischpäm-kämpferli das! mer danke ihm... merci antischpäm-kämpferli


Eintrag von Berner ~~ Homepage: http://

Nachtrag WLAN
ha no die offiziell homepage vo de erfindig vom johrtusig gfunde:

http://www.wifispeedspray.com

sehr intressant esch d zusammensetzung under em disclaimer;-) *rofl*


Eintrag von Berner ~~ Homepage: http://

WLAN z langsam????
of die technisch sensation wartet d welt set johre:

http://www.j-walk.com/other/wifispray/

be no so frei und öbersetzte de spanisch text under em titel "our costumer love it"

"Esto es muy malo. No trabaja. Me engañan!" -Toraidio Smith, Tijuana

heisst so vell wie

"das esch sehr schlächt und funzt gar ned, die hend mi verarscht" ;-)


berner


Eintrag von silent ~~ Homepage: http://

[***SPAM***] si hie i däm GB
Chami eigetli nor am flave aschlüsse :)


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://proskill.ch

Rompfel
ich find die letschte iträg üsserscht schwul.. und ihr?
ich wär mal für es gmeinsams bowle, aschlüssends billard bim quci und usnüchtere bim silent ;(


Eintrag von silent ~~ Homepage: http://

Ke ahnig...
Wär wot cho sell cho, o wär nid sells lo blibe.


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://proskill.ch

wuaahhh
demfall gibsch e fetti party i dinere neue wohnig, herr silent!!


Eintrag von silent ~~ Homepage: http://

:)
Tüschdi nomme nid flave ;) Abr wie emmr send
ind4d-chind alli gstresst o händ doch gar ke zit... i wohne jo itz ändli au nöm dehei


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://proskill.ch

Ihr affechinder!
Wenn gits jetzt e quasi cooli Billard session bim quci? ^
Ich bin zwar eher unskilled, aber für de Mischteli wirds gnüege ;(





Eintrag von Berner ~~ Homepage: http://

FLAVE GOES GRAZY
flave vs. kanacken!

http://www.sinn-los.de/spezi1.html


Eintrag von PHeaR ~~ Homepage: http://313373.net

sovöu zum kari...
Notter Karl (-Stoob)
Schwarzackerstr. 10a
8304 Wallisellen ZH
044 830 48 26

wär em wot alüte und en über sin bruef und sin bluetdurst gäge walliseller berichte... nor zue! en mittshcnitt als mp3 bitte do es gb :P


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://proskill.ch

hunkibär
Ich getrau mich ned ane Klasseplausch mit euch Informatiker!



Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net

gliii...
gaanz gliii flava!! bis denn isch denn sicher au PimpMyPC.ch online :) und nucore.net rockt doch ohnehin :) neinei... sones blöds upload hani scho lang mal gmacht, aber eifach nie uf die sei.ch-page to *mirleidtut* än klassäplausch muen doch au mal organisiert wärde oder?


Eintrag von Flave

voller schoggi
:]
hehe jo!
wen chunt d upload funktion?


Eintrag von güller ~~ Homepage: http://

wad dä fack
da luegt ja niemmer dri, niiieeeee!
dääään!

jettz chönnti ja politisch unkorrekti sache da dri schriibe, und niemmer würds gseh,harrharrharr!


Eintrag von es.Em ~~ Homepage: http://

jaghaaaa
hey quci min döööög, wie gahts?
alles klar bi dir? oder bisch arbeitslos under dä brugg am chochwii trinke?

hmm...mir müessted wiedermal die köstlichen knuspabeeäge ässe..hehe...
adééé
sandro müll-air


Eintrag von rea ~~ Homepage: http://gabbamieze.ch.vu

hmm...
was esch denn das för en itrag onde dra...*löl*

eintrag von unbekannt...sölls emmer weder gä ;)


[quuuucciii...ruuleez]


Eintrag von ~~ Homepage: http://


hoi wie gota


Eintrag von raffi ~~ Homepage: http://forum.silentx.ch

Mis neue Forum
FORUM

@quci : Danke före tipp


Eintrag von Raffi ~~ Homepage: http://www.silentx.ch

Forum erstellt
Hier gehts zum Forum.

Klar da chan jede, doch nur i mache eis. Weiss zwor noni was dri due. Abr da chont de sichr no

@quci: jo es isch nid säubr gmacht... wenn selli de schlofe?


Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net


läck mer das isch ja de absolute 1. august kracher!!!! goht da ned sch unter chinderschändig? met 11i scho de krassi ladychecker! grüess alli balkaners <- neus land mann, balkanie! lit grad nebe balkonie wo all dütschi immer ferie machet! i dem sinn

hopp schwiz... weder es jöhrli meh und au happy börsdäi füre silent... het er doch au geburi!!


Eintrag von Rekrut Bruschetti :O ~~ Homepage: http://proskill.ch

Ist so, weil ist so!
Jajooo, das isch scho lang her, sit dem ich das üssert löbliche Gästebuech bsuecht han... So quasi e drüviertel Ewigkeit!

Usserdem hani no en meeega cooole Gängstär gfunde!

Klick mich!






Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net

wär äch...
...dä wo das gmacht het esch de idiot persönlech... e meine er schribt was uf änglisch druf ohni englisch zchöne. es heisst nämlech "You are an idiot" An schribt me chli und mit n und idiot schribt me ebefalls chli! also ganz klar... er selber isch de idiot

Prost! =PHeaR=


Eintrag von Raffi ~~ Homepage: http://www.silentx.ch

Wär esch do dr idiot?
Da isch eifach loschtig :-)

Idiot

Vell Spass


Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net

e hoffe dä macht nur spass..
eg als gelegentleche, meist sehr belustigte, c't-brichte-kommentar-läser han höt weder mal en rechtige leckerbisse gfunde. und i hoffe für de verfasser dass er das ned ernst gmeint het unds nur en shclechte witz söll si, wel sösch machi mer echt sorge um sin geisteszuestand und sini fähigkeit witerhin ohni professionelli hilf überlebe zchöne.

grüss euch, phear


Eintrag von bäddl-bwoy ~~ Homepage: http://www.AIGHTGENOSSEN.ch

jaghajau!
ups...ja guet..denn isch das natürlich schwierig...wenn das fäik isch,denn chanis natürlech äu nid beurteile!
allerdings chani beurteile dass ihr rächt guet gfäikt händ, vo dem her: nuff respect!

aber s'aagebot giltet trotzdem,chan ja nie schade...bsunders hütt zu tags bi dere schwierige wirtschaftslag, und wo mr jetzt äu no krach mit dä engländer händ..da cha's scho schnäll mal zunere wüeschte usenandersetzig cho,wüsseder!

uf jede fall han ich i dem fall sonen rieseufsatz für nüt gschribe,däämn!
wobii..werbig für mini kürs hani ja trotzdem gmacht..

so, nuff said...

adé& cheers,
diggin in da crates..(hett zwar rein gar nüüt mit dem biitrag z'tue, aber töhnt halt so kuul..)

und ja: wer hett was vo spraye gsäit? hääääää?


Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net

bättle wo keine esch
so min liebe hans-wurst battle-mobb

es isch ken battle gsi u we du gseh hättsch wie mer üs debi amüsiert händ, denn würdsch ned meine mer hättet üs ufgregt. u sprüch wie "...s'wasser reiche..." würdsch verstoh we sie kenne würdsch, dass es ned so gmeint hesch, e meine, cheff, si schaffet ja ned mal ire bank. vo dem her, lisch also komplääääääääät falsch. so oder so, mer 2 hend üs amüsiert wie d'hauris vom migros-clubschuel-amüsements-kurs und hend denkt mir siget sozial u lönd au gangstas wie de rüfenacher-sprayer-aführer mülimaster teilha.

respektlos, eue =phear= (sprich 4)


Eintrag von beurteiler/battle-tactics-AG ~~ Homepage: http://

das urteil!
also. ich han dä beef, wie mr so schön i dä hiphop-sprach säit,;-) mal aagluegt und mis urteil dezue bildet.
und jetzt an misteli: dini fründin isch gwüss löblich, käi frag. ich will niemmer beläidige und so, nid dich nid sie, ich gibe nur mis redleche urteil ab, und zwar subjektiv. andersch gahts nämlech gar nid,hehe...aauuso..

ich finde sie hett überhaupt käi fertigmach-skillz..näi,so wie's usgseht regt sie sich doch rächt ab ihm uf und laht drum voll use, er im gägesatz bliibt rächt cool.
die art vo fertigmache zieht eh nid, und isch schlitwägs chindisch.
wer so beschissni fluechwörter persönlech nimmt isch sälbertschuld...aber das macht er schiinbar nid...ergo, äs isch nid acho!
ich bin äu än hueresohn und än mueterfigger und alles mögleche, aber das isch mir doch soooo glich!

also sooo fertig hett sie ihn jetzt äu nid gmacht, und äs bitzli sälbstkritik wär äu nid schlächt...sie er chan ihre s'wasser nid räiche..ussert wenn sie än bäddl-räp-schtar würd werde, dete chönnt mr das so aagah..dete muess mr nämlich säge ich bin dä bescht und du bisch dä blödscht.

vo dem her würd ich sie äigentlech als verlürerin vo dem bäddl gseh, well sie sich äifach voll ufgregt hett und er schiinbar nid.
ev. tüüsch ich mich da, aber dä text säit doch scho alles wo mr chan läse (ebe,s'bäddl).
mr muess nid fluechwörter gäh, mr muess sarkastisch sii, oder mies...so richtig böös,muahahaha,harrharrharr!
mr muess ihn z.B. fertigmache indem mr ihn nid ernscht nimmt, oder ebe indem mr sich nid laht lah ufrege vo ihm und immer kuul bliibt und ihm zäigt, dass er äim am arsch verbii gaht wienen schtuel wo ich wegzieh bevor grad öpper drufhockt (wär äu än gueti methode, aber da gahts ja um verbali usenandersetzige)..das regt äim viel meh uf!
viel wänd nämlich nur provoziere und so, und drum dörf mr nid druf iigah, das macht sie denn verruckt..und wenn dä gägner verruckt isch und sälber isch mr nid verruckt, denn hett mr gwunne,jawoll!

ich hoffe ich han einigermasse konstruktivi biiträg chönne läischte, und mäiddli, nimm di tips (viel sind's zwar nid,hehe..aber egal..) ernscht, üebe,üebe,üebe! immer schön in chat go umefigge..und wenns nid klappt: ich mache suscht kürs, dä nächscht isch im auguscht, dä kurs häisst "rumpeltätsch - richtig mobben" und mr chan sich aamälde unter:

jetztwirdsgefährlich@mobb-mastas.ch

dä kurs isch vo dä battle-tactics AG organisiert und beinhaltet:
- schimpfen ohne schlimme wörter, aber effektiv
- provokation durch blicke
- sarkasmus richtig einsetzen
- kampf-methoden und taktiken

und no äiniges meh, löhnd euch überrasche!

viel glück und spass,
redlichi,löblichi grüess
schlagihm heinz




Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://proskill.ch

Oha!

Leeck jetzt hani denn Respekt vor Dinere Flamme :O


Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net

...
shet ja 2 meinbild-profil-links obe am text! er isch dä uf de linke site, be beidne


Eintrag von Raffi ~~ Homepage: http://www.silentx.ch

MEGA LOL
Das isch jo wörkli der obrmongo... aso weiss
jo nid wie dä usgseht abr da wemmr au gar nid
wösse... sichr so ehn örb-verschnitt :-)
Abr isch *cool* das so zügs ineduesch


Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net

lol
echt das isch de ärmst siech sit langem... Mongo Ahoi!


Eintrag von *BiTCH* ~~ Homepage: http://nix.homepage.ch

sodali...
han mi au mol welle verewige uf derä "blödelpage"....schatz...hesch halt scho emmer die beschte idee, kompliment ;))
naja...min itrag wird wahrschiinli de langwiligscht sii aber esch mer eigentli au egal...goht jo eh nur ums blödele :PPP

schatz ech lieb de öber alles und freu mech mega uf eusi ferie und ufs zämäzieh =))))

quci roxx :)


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://proskill.ch

Tragisches Enten Ende
Es war mal eine gewiss fröhliche Entenfamilie.. Eines schönen Tages entschied das liebe Entenmami (Susi N. aus T.), dass sie in die grosse Stadt watscheln, um gemütlich zu pöschtelen..
Doch auf einmal geschah etwas Unerwartetes!



Für die zahlreichen Tierfreunde unter uns, die sich nun tränenübergossen vor dem PC befinden: Der löbliche Fotograf konnte, bis auf eine, alle kleinen Enten retten!
Was für eine spannende Geschichte! So quasi ein Thriller...

Ente


Eintrag von freddi frisch ~~ Homepage: http://www.AIGHTGENOSSEN.CH

schlürf die suppe!
als erschts: min name isch freddi frisch...vo freddi chamer doch no freddo abläite, was glaub soviel wie chalt häisst...chalt udn frisch, kuul hä`? hehe..

ja die sind ja dä hammer..die hani nonig kennt, sind geili siäche!

dä misteli als gheime hiphop-head kennt doch sicher dä sido mit Mein block!
oder?

wenn's kennsch, denn isch guet..denn zieh dr dä link:
http://webnfo.de/gamecast/Jeremy_-_Mein_Dorf.mp3

das isch dä hammer deluxe. 5*****deluxe, ooh ja!
was für äs lied...was für än tegscht!

unbedingt lose, aber wenn sido-gruupi bisch findsches vielicht nid so luschtig,hehe..

dä träck spricht mir voll usem herz!

hammer.

8x[Enter]

sooo, no äs paar enters meh:

13x[Enter]

so. jetzt isch fertig..ah näi, no äs paar..

18x[Enter]

so. das wärs, adé und piiiis out jooo!


ah näi no was zum misteli: ja, die im gb vom peter reged sich eh uf..wäisch äs gitt viel dummi lüüt, sogar bi dä räp-loser..die sind doch normalerwiis immer so deeeep und nachdänklich..und real und underground und anti-kommerz,hahaha!

aDé


Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net

voll tight! aight?
yo da si krassi gängster wo do überall i dem löbleche gb umelungeret... aber vom hiphöp zum headbange... wer die zwei ned kennt isch selber schuld wenn er sech jetz ned augeblicklech uf macht und ihri site bsuecht und gniesst!
--> deinum.de
this roXX!

@Möli: sgeilst am mc peter sire page (siehe mülis friedvollen eintrag vor mir) isch ja sgästebuech! die mongos reget sech würkli und voll im ernst ab dem uf! es macht eine en fake page und schribt de grösst shullbit ine und die wend ihn würkli voll krass kacke real dissen mann yo! echt de bruner vor dummheit! das gb bechund vo mir: 5 Sterne! ***** deluxe


Eintrag von höschteler (nid pöschteler! nid verwächsle!) ~~ Homepage: http://www.petermc.de.vu

you!
das lied isch fresh!
so fresh wie dä räp us rüfenach!
und dä biit händs nid sälber gmacht, aber bi dene fette lyrics bruchsch äu käin eigete beat!

s'düütsch isch äu guet..räppresentin!

woooord up, propz to da westside-schlierebahnhof-kru! blow shit up, yoo!



Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net

isch üche chef do au debi?
die einzige cheffe wos git
...ah jo und unglaublech schöni schueh hends au! send halt rechtigi cheffe!


Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://313373.net

ROMPOMPFEL
E ha ghört, de Produzänt vo dem wahnsinns Track wo garantiert de Sommerhit 2004 wird, sig niemer anderes als de berühmt berüchtigt Megaproduzent Cyle Da Silva Don Chuan Dello Häfeli ...han ich also ghört!


Eintrag von Raffi ~~ Homepage: http://www.silentx.ch

LOL
I weiss jo nid flave, abr die site isch
jo wörkli so "schliere-bahnhofgäng" style odr?


Eintrag von FlavE ~~ Homepage: http://homepage.hispeed.ch/westside/

Ch Check it out!!!!!!
:O
Sorry, aber das isch ja de HAMMER!
Seeehr hörenswert isch au de super LYRICS unter Musik :O

HF


Eintrag von Silent ~~ Homepage: http://www.silentx.ch

ROFL-Kopter ist Out
ROFL-Copter Shooter

Vell spass bim game


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://proskill.ch

Check it out yoo!! Biatch!





 Neu!
New! Nouveau! Nuovo! Nuiwo! Üzgürü!

 Dr. Weed presents: "teh
fizzle wordizzle"



 Aktion:

 Nur 599.99$


 




Eintrag von =PHeaR= a.k.a quci ~~ Homepage: http://

WriterZZZ
Wär würd alles gern e section uf cheibesei.ch unterhalte u ab u zue mau chli update? wenn do paar wäret chönnti e admin-kecke uelade u de chönt jede sini section zue mülle! wär hät interässe? dä söll sech melde, mail oder do em gb!

c ya


Eintrag von Cüle ~~ Homepage: http://www.schlierebanhofgang.ch


so viel zu Schliere...

http://meinbild.ch/?n=377015&y=1

http://meinbild.ch/?n=403075

http://meinbild.ch/?n=159459


Eintrag von silent ~~ Homepage: http://www.silentx.ch

Hunki gefunden
Es wurde letztens ein Video mit Hunki gedreht.
Jedoch ist dies eine spezielle speziess, vermutlich sind hier auch Drogen im Spiel. Da dieser Hunki mit Muskeln ausgestattet ist.





Video gefunden bei
Teamryouko


Eintrag von Cüle ~~ Homepage: http://www.schlierebanhofgang.ch


so viel zu Schliere...

http://meinbild.ch/?n=377015&y=1

http://meinbild.ch/?n=403075

http://meinbild.ch/?n=159459


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://proskill.ch


Um quasi dem verspammten Inhalt dieses mit Ehre erstellten Gästebuches entgegenzuwirken, poste ich einen löblichen Eintrag,.
Eine gewiss multikulturelle Gesellschaft von Ciflik bis nach Dättwil war geboren, mit Tausenden von treuen Jüngern und Jungfrauen, die täglich auf ihre Lieblingsseite pilgern um mehr von der lehrreichen Welt von Cheibeseich zu erfahren und um die skurrilen Geschichten von Q Masta Q zu lesen.
Diese Geschichten über faszinierte Geschöpfe dieser Welt verblüfften die zahlreichen, gläubigen Leser und Leserinnen. Wie zum Beispiel das Märchen vom hunkigen Hunk (lat. Hunkulus = grosses Stück) oder die Dokumentationen, schon beinahe auf Niveau von Discovery Channel, über die wasserscheue Spezies, welche mit ihrem Gestank versucht die Weltherrschaft an sich zu reisen und dessen Namen ich nicht nennen mag; ich kann nur soviel verraten wie, dass diese Spezies mit Ö beginnt und mit rb endet.
Ebenso wie der Q, gehören auch andere Leute wie der lustige perfeat zur Cheibeseich Community. Diese löbliche Person versucht es immer und immer wieder lustig zu sein. In seinen pseude kreativen Phasen erreicht er den Höhepunkt, der von Krümse noch nie überschrittenen, gayness und postet Bilder von Krebskranken Personen und outed diese als Skins. höhöhöhö! Insofern hoffe ich, dass er an Sars stirbt.
Auch die unzähligen Fubu-Kollegen und Fubu-Kolleginnen, mit den krassen Bändeli und den gediegenen Sprüche wie "wotsch mi fettli?", des Dr. Weeds, lassen sich verblüffend viel auf der Page zeigen und verewigen ihre sinnvollen Meinbild Links im Gästebuch.
Als eidgenössisch diplomierter Texteschreiber finde ich es quasi bezaubernd für eine wohltuende Tat in der Geschichte der Cheibeseich Community gesorgt zu haben.

Indem Sinn:
Timaöööhh!!!


Eintrag von ~~ Homepage: http://


hem..........


Eintrag von killahbabe ~~ Homepage: http://

hey, nei hey

ich ha im google.ch "ciftlik köyü" iigä und bi uf die schisssite cho.... so ne scheiss.....

übrigens ali, ich bi e verwandti vo dir ;)))

arrivederci


Eintrag von MC Fubu feat. da real Muthafucking Dr. Weed feat. DJ Pimp Master Fubu Force inc. ~~ Homepage: http://meinbild.ch/?n=400040&kw=gangster

Gansgta in da house yeah


Eintrag von FlavE ~~ Homepage: http://rofl.nucore.net

pG!!!!111111111elfelfelf
Scho lang nüüt me schäbigs da ine gschriebe..

LOL



Eintrag von Tiras Ali ~~ Homepage: http://www.tiras.ch/ciftlik

Sali Jungs

Hey Jungs ich gehe vom 03.07.04 bis 14.08.04 nach Ciftlik :-)
kommt jemand mit?
mfg Ali


Eintrag von eric cartman ~~ Homepage: http://

das ist tschubakka
I han es Zundhölzli azünd und es het e Flamme ge, und i ha für Zigarette wöle Führ vom Hölzli ne. Aber sHölzli isch devo gschpickt und uf de Teppich cho, und es het es Loch im Teppich ge devo.

Ja me weiss wa chan passiere, we me nid ufpasst mit Füür, und für dGluet ar Zigarette isch e Teppich doch viel ztür. Und vom Teppich het o Grus, chöne s'Füür is ganze Hus, und wär weiss wa da nid alles no wer wore drus.

S'het en Brand ge im Quartier und shetti d'Füürwehr möse cho, shätti ghornet i de Strosse und a Schluch vom Wage gno, und si hetted Wasser gschprützt, aber shetti glich nüt gnützt und di ganzi Stadt hätt brönnt es hetti nüt me gnützt.

Und d'Lüt weren umegsprunge i de Angscht um Hab und Guet, hette gmeint sheg eine Füür gleit hätte d'Sturmgwehr gno i Wuet, alläs hett brüllt:"wer isch tschuld?" as ganze land i eim tummult, dass me gschosse het uf Bundesröt am Rednerpult.

D'UNO het interveniert und d'UNO Gegner sofort au, für ir Schwiz de Friede zrette were beid mit Panzer cho. S'hett sich usdehnt nahdisna, uf europa, Afrika s'hätt en Weltchrieg ge und d'Mönschheit wer etz nüme do.

i han es Zundhölzli azünd und es het e Flamme ge, ha für Zigarette wöle Füür vom Hölzli ne, aber s'Hölzli isch devo gschpickt und uf de Teppich cho, gott sei dank das is vom Teppich wieder uf ha gno.


Eintrag von kosova-rapper ~~ Homepage: http://www.meinbild.ch/?n=360920

Hoi ihr gängschters
ey ihr krasse gängschter ey! ischwör voll konkret homeboypage! ischwör ey


Eintrag von 4 ~~ Homepage: http://cheibesei.ch

looool Ali
wodsch touriste of ciftlik locke?


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://313373.net

<('-'<) (>'-')>
Intressiert mich!!


Eintrag von MurmiZ ~~ Homepage: http://

Töröööööööö
Hey Ali .... warom brucht die siite so lang zom lade???? wetsch de lüt en tüüüüre dialer inschtalliere??
Ond zom X-te mol ... ich bruch das törggische schprochpaket ned!!!

aber esch scho süess ....

grüzel MurmiZ


Eintrag von müuer ~~ Homepage: http://

gopfertami!
huere siäch! da lauft was falsch!
ab uf http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=36872#post36872
denn dä erscht iitrag läse, petition schnäll go usfülle und los!

piäz, figg das!


Eintrag von Ali ~~ Homepage: http://www.tiras.ch/molem

neue page
Hey jungs geht mal auf die neue page :-)
ist ganz süüüüüüüsss :-)
hihihihihi

mfg Ali


Eintrag von Ali Tiras ~~ Homepage: http://www.tiras.ch/ciftlik

Ciftlik köyü
Hey lütlis...
wer wot im sommer mit nach Ciftlik :-)
do isch imfall coooooooll :-D

mfg Ali


Eintrag von Da Big G. ~~ Homepage: http://


guets neus, muetrfiggrz,guets neus!

ääääääääääight!

big Ge ina house,straight outta hoodz of harlem ciddy babeeeee!

peace out yo, keep G., keeep pimpin' keep fuckin' bitches inna tight holez, blow shit up, aight!


Eintrag von MC rice-t j0j0 in da house ~~ Homepage: http://www.meinbild.ch/?n=163677&y=4

eY jo eyy rocks da house
Was isch isch da für e krassi Page ey?

i grüesse alli chiccas vo züri und all albaner


Eintrag von zillertaler herzbueb ~~ Homepage: http://

das isch nume än blöde tescht
das isch än blöde tescht wo 1mal meh späicherplatz bruucht, und für was? für nüüt!
isch völlig überflüssig als biitrag, aber nid als tescht-zwäck!
aber für alli andere ussert für mich isches nid sinnlos, für euch scho,haha!
und s'geile isch, dass du, ja genau du was das jetzt grad liesisch eh scho bis genau zu dere ziile gläse hesch...für nüüt! hett ja gar käi messetsch! und trotzdem liesisch jetzt no wiiter,hey näääi! hehe..ja, wie äu immer,
mal luege was da no passiert...
piis mamischieber,piis.


Eintrag von Sepp Trüsch feat. DJ Wurzelfritz ~~ Homepage: http://silentx.ch

Gäng no krassi Sachää
Eines tages als der flipflap HARDCORE HUNKI in den wald ging, da kam eine böser böser hexer namens, "Raffael der Hexmeister(rechne einen hexer * unendlich und du hast ein 1000000stel der vorstellung davon was er kann)"...also weiter im Text, der hunki(er wahr unschuldig und hatte keine ahnung) sagte, "hallo lieber mann, darf ich einen SCHOKKI Tahler haben?" Aber der böse böse Hexer Raffael der Riese, sprach mit tiefer stimme, ICH weiss was du letsten Geburtstag gegessen hast....der hunki wahr traurig und ging nach hause...und diemoral von der geschicht....

wer zuviel schoggi isst, platz irgendeinisch...;-)gruss wurzelsepp feat. dj cyle


Eintrag von FlavE ~~ Homepage: http://proskill.ch

Neu! New! Nouveau! Nuovo! Nuiwo! Üzgürü!





 Uter-Merchandise:

 Gummipuppe (In Uterform, siehe
Bild)



AktioN:
Nur 9.99£


 




Eintrag von blööööök ~~ Homepage: http://nix.homepage.ch

bäääääh
eifach nur scheiss uf derä page*hmm*.
na ja..."bubi spiele,bubi gsund" ;)...oder?
gaaaaaaanz liebe gruess vom HeaD-FuKK

tschöööösssssssss


Eintrag von perfeat ~~ Homepage: http://www.diasin.com

Da will doch tatsächlich jemand Geld verdienen...
Soll das in sein?


Eintrag von reen ~~ Homepage: http://users.pandora.be/wouter.ghijsens/html/Superlinks/Flash/Waarom%20deed%20Osama%20die%20aanvallen.htm

de rockt!
de rockt!
http://users.pandora.be/wouter.ghijsens/html/Superlinks/Flash/Waarom%20deed%20Osama%20die%20aanvallen.htm


Eintrag von reen ~~ Homepage: http://users.pandora.be/wouter.ghijsens/

timääääääääähhhhhhhhh
danke för din gruess.. was wänder öberhaupt dorezieh? ich ben nöd debii,well wenn de flamer debi esch, denn gets eh nöd viel dorezzieh, de schnupft jo alles weg..

peace
http://users.pandora.be/wouter.ghijsens/html/Superlinks/Flash/Super%20Mario%20Bros.htm


Eintrag von Flave ~~ Homepage: http://proskill.ch

ROFL MAO...
Nach der Entbindung nimmt der Arzt das Kind und schlägt es mehrmals fest mit dem Kopf gegen die Tür. Die Mutter wird vor Schreck ganz benommen, der Vater schreit den Arzt an: "WAS MACHEN SIE MIT DEM KIND?" Darauf der Arzt: "haha...Verarscht, war schon tot"


Eintrag von fruchtj0ghurt ~~ Homepage: http://

was wer ben ich?!?!?
liebi liebi tina.....

wer ich ben weiss mettlerwiile jede/jedi...

aber im rüebliland-henderberglikaff esch das jo wohl en wetz, denn dert häns au no en nepal-mässige internetaaschloss... wer ned weiss wie das z nepal aablauft de sell mal go google

aber ebe das met em hunk müemmer halt scho doreziehe... mer müend eifach ufd bei stah, d hand (wo bi einige mettlerwiile scho fascht bes zo de scholtere dene esch) us em arsch ziehe ond eifach 200% gä... eifach 200%gä... suscht werd nüt druus.. also jungs dorehebe, zämeriisse, d hand osem arsch ziehe... loooooooos (theres (das wär en gruess an reen ;o)))

piiiiiiiiiiis
eues fruchtzwergli


Eintrag von tina püppi-schüttler ~~ Homepage: http://

hmm...
also wer isch dä fruchtig joghurt? wer bisch du,diggä?
ja dä hunk-män, än gäile siäch! und genau drum herrscht jetzt grad dä hype, dä hunk isch mode wie dä tsche gewara, rasta-farbe, schlächte räp oder skater-marke oder viel-kiffe oder smirnoff für chliini mäiddlis!
und us dem grund wär das sehr guet vermarktbar, hunk-t-shörts,hunk-kafitasse,hunk-bier, hunkhunkhunk! 1 liebi an hunk! :-)

und nowas...was söll di huere kacke gRoSs-ChlI-SchRiBiG? das isch ja gopfertori än huere kack!
das isch glaub äu mode bi dä internet-würscht hä? so community-styles...so macht mr das... damit mr's äu möglechscht schlächt läse chan. ich frag mi scho lang was das söll. viel teenie-mäiddlis uf meinbild händ das äu so gmacht, hey, di bitet euch, wehred euch!`bättled, dissed, sind kuul und härt! aber respäkt muess verdient werde,ey, stepped us eune hoodz und yardz und dropped fetti rhymes für nuff respect,aight!? ich mäine kicked dä släng, yo!

ey PEACe, ey..und äähmm..wie hett dä scho wieder ghäisse....äähm...aaaah ja, tupac, r.i.p! yeahyeah


Eintrag von fruchtj0ghurt ~~ Homepage: http://www.2advanced.com

schiäääbääää??? - neee.... stossääää??? - neee.... kuschläää??? - neee..... RUDELKUSCHLÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! - das rockt ;o)
hey hakke....

los mal, ergendwie schiint mer das chli z langsam z sii das serverlii... ich meine, dass min letschte iitrag 2 minute bruucht het, bes er glade xi esch.... ond neeee... es esch en schnälli verbindig woni han ond de einzig im netz...

lauft jo wörkli herzlich wenig do enne... ergendwie weiss ich ned rächt, wieso die lüüt nüt of ehri siite ladet... mach mer au no en section... hetti gern es bächerli :o)

luegsch dassd chasch fötteli fom schoggibärli ufekippe, das wär no de hammer.... so im sinn vo "schoggi-stich" oder so :o)

also hakke, wönsche der was...
Schöns WE
piiiiiiiiiis


Eintrag von fruchtj0ghurt ~~ Homepage: http://was.n.das

http://www.cardomain.com/id/murmiz
uiuiui de murmi het also es auto... ond wenn er d musig aalaht, denn scheppereds schlemmer als ime veraltete 2 chevaux... aber suscht esch de murmi jo en nätte, lost ap ond zue chli komischi musig (nome wegem bass oder wiil ehm sini fröndin das uufzwengt, aber das chan mer bi some verwirrte murmi nie wösse).
ich glaube de murmi het de falscht bruef uusgsuecht. i de informatik esch es öppe ganu so schllächt wie ich :o) aber er schruubt a sim chlapf ome wie de letscht... deswege mörmel en tip - werd carstylist.
(muesch es ned wörkli ernscht näh :o))

greeZ


Eintrag von Silent ~~ Homepage: http://www.silentx.ch

De Honky hät sogar es eigets Festival ;-)
Hie de usschnitt usdr zitig, ongloublich wases
öbr ihn alles giht ;-)

http://www.silentx.ch/diverses/honky.gif

vell spass

Anmerkung des Meisters: *atomrofl* Vele Dank Silent für de wertvoll Bitrag!


Eintrag von sepp suppeschlürfer ~~ Homepage: http://

whuaddafagg?
hahaha!
ihr händ für nüüt gäld usgäh! di siite liegt jetzt imene kabel ufem internet ume und wird fascht nie us dem kabel usegsoge und agluegt! und jetzt händ ihr für nüüt soviel gäld usgäh! muaah,harrharrharr!
nume ab und zue än gb-iitrag vomene fiese,dräckige,fäige siäch wo sich nid z'erkenne gitt.
ja ich wäiss, ich bin än fräche,
aber hinder bräite hose bin ich wäich und zerbrächlech!

piäs, slängshiishdögstitch


Eintrag von MurmiZ ~~ Homepage: http://www.cheibesei.ch

De Flavour het rächt
Hey Flave, du hesch rächt das beld rockt ungemein ... aber sosch hesch amigs ned rächt!!

du besch schlächt du besch es chällerchend

grüzel


Eintrag von FlAvE ~~ Homepage: http://uter.simpsonssource.de/downloads/nichtjagen.zip

das rockt!




Eintrag von quci ~~ Homepage: http://cheibesei.ch

chEIbEsEI.ch roxx!
Bim zügle vor page uf die neu domain hani vergässe d'berechtigunge für datedateie neu zsetze... DUET MER LEID! s'goht ja aues weder :) d'Föteli vo de Spände chöme da weekend no. bis denn chönd ihr se do wartend aluege...
Spenden


Eintrag von prince of darkness ~~ Homepage: http://


chliiiine nohtrag :o)

en chliine notrag vo mer :o)


Eintrag von prince of darkness ~~ Homepage: http://

uiiiiiiiii
eigetlich sett ich jo nach jedem wurt es "fucking" setze, aber das wär jo ned normgerächt oder?

aaalso.... ich han kein blasse om was es do gaht, aber han trotzdem en stotz gspändet :o)

piiiiZ zämmmme


Eintrag von Hihahunk-ihhh ~~ Homepage: http://ichwottschwümmää.uter

Segsi Hunk sucht süesses
Nöd schloh, ich bin voller Schoggi!



Eintrag von ~~ Homepage: http://


di siite isch schlächt. und blöd. da läuft so nüüt, äs chunnt immer nume 1 gäile siäch was go schriibe. blödi siite.

jetzt bini grad hässig.
nid ciao, ihr chnuppe-saager, chlämmerlisäck, peyer-esle, habasche und bajasse!


Eintrag von dä gärn-frässer ~~ Homepage: http://www.mirsöttedschiäääbeeee.jahmann

mmmmhh,fäin!
mmmmhh, ich han gärn spätzli! mit suurchruut und hirsch- oder reh-pfäffer! ...oder vo mir us äu wildsou-pfäffer,isch äu easy. än fäini sauce isch natürlech pflicht.aber nid sauce bernaise.än bruuni. nid ganz dünnflüssigi. guet gwürzt.
än salat zur vorspiis, eventuell äs dessert wenn mr no mag. denn äs käfeli zum verdäue, kombiniert mit dem chläbrige grüene.
ah yeah, d'wild-saison chunnt, freued öich, chinde!
piäs!
ich wünsch öich liebi, friede und harmonie,
in liebe
dä gärn-frässer, wild-saison böörnt häiss wie napalm,und grossflächig wienen australische waldbrand (anm.des pseudo-lyrikers: das räimt sich sogar, so gääch hey!)


Eintrag von gstank.... ~~ Homepage: http://nix.homepage.ch

goooiiilll......
hei du süesse knuddelbär...hesch wieder guet gschäfferlet dra..hehe,do spend i ja sogar no was dra :o).
jooooooooo...und ebe..gang itz go penne,liebe di gaaaaaaanz doll und wett di NIEMALS verliere!!!

dis spätzli
[QMaSTa-RuLeeeZZ]


Eintrag von wäissmä ~~ Homepage: http://www.aightgenossen.ch

kreativ usgnützti langewiile für än huuueeerä hertä krass-diss a jenschti vo öisere klass. biääätsch!
dä bärner droppt di räims/
und dä flavio hett goggi gärn/
dä silent isch dä apache-king/
er isch äs trampeltier und hett uf sinere start-siite läider java drin! /
dä kamil dä isch s'roos/
und dä cyrill dä isch's ettli/
di hocked änand ufem schoos/
und säged "chum scho, steck dri!/
währenddem dä ali ufem pause-platz/
wieder mit schäbige sprüch än älteri fräu amacht/
isch s'resultat,dass sie nume lacht!/
dä örb redet nume mitem pc, und will käi frischi luft/
,nachem turne nid dusche, drum isch er dä wo schlimmer mufft/ als am murmi sini fahne, dä isch nämlech immerno druff/ hett vom letschte wuchenänd no dä bier-suff!

und di andere klasse-gspähnli, fraged sich wo bliibt mini erwähnig?
di gitts nid, näi, nume uf wunsch/
und di räims sind so billig, wie bim metzger än wurscht/ und hoffentlech werde d'fraue willig, denn klappt äu am ali sin spruch/so, ich bin duss wie än offne armbruch


Eintrag von perfeat ~~ Homepage: http://www.factorone.ch

chas ja nid si oder....
...das es uf meinbild sotigi lächerlichi persone git wo sich selber verspotte tüend. Aber finde das guet, das es lüt git wo dere sach noche göi.
würd aber sälber nie ziit finde um mi um so öppis z'kümmere.


Eintrag von Silent ~~ Homepage: http://www.silentx.ch

Du machsch so afängr fähler ;-)
spändeliste ??? Wir wärs mol wenn chli wörsch
HTML lehre statt emmr nome z'schlofe???

Anmerkung des Meisters: Au du: Bis ruhig ;) ja ha spändeliste chli gschrebe, entschuldige mich bi der heilligkeit für dä tippfähler, ooops I did it again. was html? weisch überhaupt was das isch? wo fähler? do fallt mer gad i, dass das öper seit, wos fertig brengt e GANZI site zmache uf dere me ohni javascript ned über d'welcomesite use chunt. alles toti links, funktionell dini page! OWNED!


Eintrag von rumpelpilz ~~ Homepage: http://

mami
mir sötted schiäääääbeeeeeeeee!


Eintrag von camou ~~ Homepage: http://


Flavio isch eh interplanetarisch bergente wo usgsed wie en schwule raupesohn

HEHE JO!


Eintrag von FlAve :) ~~ Homepage: http://uter.simpsonssource.de/bilder/uter.gif

voller schoggi teil 2


Eintrag von FlAvE ~~ Homepage: http://www.mymtw.de/mtw2/files/userimages/20970_image.JPG

voller schoggi
:]
hehe jo!
wen chunt d upload funktion?

Anmerkung des Meisters: Bis ruhig und mach du gschiider mal was wome au chönt i dire section bringe! der gibi sicher ke upload möglechkeit! me gseht ja be proskill.ch zu was das füehrt! volli platte!!! met cs-sheiss. usserdem muessi no schlofe und fuck sva mache. also! liebe di! *kiss*


Eintrag von MurmiZ ~~ Homepage: http://

chonnt bald
bald chonnt min egge ... weiss noni gnau wiener werd heisse, aber im schtiil vo

MurmiZ' Gletscherspalte

Ich freu mi uu meeega


Eintrag von camou ~~ Homepage: http://


:D


Eintrag von FlAvE ~~ Homepage: http://proskill.ch

pr0sk1ll
herrlich... nun fehlt nur no physik-spass mit Murmi!


Eintrag von hmm... ~~ Homepage: http://

typisch...
isch wieder mal typisch de männergedanke*lol*.greeeeetz irgendöpper


Eintrag von segsi boy ~~ Homepage: http://

er sucht sie...
ER -(segsi boy) knackige 20 voller lebensfreude und thx,freude am lachen, tiefsinnige gespräche führen, poppen, ausgehen, kino gehen, ficken, bücher lesen, vögeln, snowboarden, sumoringerweitwerfen und pimpern - sucht eine SIE - mitte 80ig oder 5 bis 15 die lust hat all diese sachen mit mir zu machen und vieleich sogar noch mehr wie zum beispiel ficken und so.
na hast du lust? freu mich schon auf unser erstes date!

;-)

tschüühüüü
segsiboy


Eintrag von =PHeaR= ~~ Homepage: http://www.quci.ch

das rockt!
JAU! han mi churz e halbstund aneghockt und glaub s'welt chürziste gästebuech gschrebe... 56 zile met kommentär. und jetz machet doch wanner wänd demit!



EIntrAgEn bIttE
Name:  
eMail:  
Website:  
Titel:  
Kommentar:  
AntiSPAM:    7281